
Kupuj bez obaw.
Jeśli jesteś konsumentem przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w terminie 14 dni.
Odstąpienie od umowy
- Zwrotu zamówionego towaru konsument może dokonać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu do dnia nadania paczki. Paczka zwrotna powinna być nadana maksymalnie w 14-tym dniu od jej otrzymania (licząc zarówno dni robocze jak i weekendy).
- Produkt zwracany nie może mieć śladów użytkowania przez konsumenta.
- Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy jednak nie jest to obowiązkowe.
- W przypadku nie uwzględnienia zwrotu konsument ponosi koszt ponownego wysłania produktów.
- Przed chęcią dokonania zwrotu należy zgłosić ten fakt drogą mailową na adres sklep@twojsportsecondhand.pl.
W treści maila należy podać numer konta do zwrotu należności. - Produkt należy starannie spakować, zabezpieczyć przed ewentualnymi uszkodzeniami przez firmy kurierskie, dołączyć formularz zwrotu oraz wysłać na podany niżej adres:
Twój Sport SH, numer tel. 602482063, mail: sklep@twojsportsecondhand.pl
ul. Młynarska 6/25, 26-610 Radom
Paczkomat inPost: RAD05A ul. 25 Czerwca 46A, 26-600 Radom
Orlen Paczka: Automat paczkowy ul. Żeromskiego 84C 26-600 Radom - Konsument ponosi koszt związany z wysyłką zwracanych produktów.
- Nie ma możliwości zwrotu towaru osobiście.
- Zwrotu należności staramy się dokonywać niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Reklamacje
Na stronach Sklepu szczegółowo opisany jest stan każdego używanego Produktu, a Klient dokonując zakupu godzi się na fakt, że Produkty pochodzą z drugiej ręki.
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru – takiej o której Klient nie został uświadomiony - Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
W przypadku reklamacji wypełnij formularz i wraz z reklamowanym produktem odeślij na adres sklepu podany powyżej.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.