Darmowa wysyłka na zamówienia od 150 zł.

 

Producenci
Zwroty

Kupuj bez obaw. 

Jeśli jesteś konsumentem przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w terminie 14 dni.

Odstąpienie od umowy

  1. Zwrotu zamówionego towaru konsument może dokonać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu do dnia nadania paczki. Paczka zwrotna powinna być nadana maksymalnie w 14-tym dniu od jej otrzymania (licząc zarówno dni robocze jak i weekendy).
  2. Produkt zwracany nie może mieć śladów użytkowania przez konsumenta.
  3. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. W przypadku nie uwzględnienia zwrotu konsument ponosi koszt ponownego wysłania produktów.
  5. Przed chęcią dokonania zwrotu należy zgłosić ten fakt drogą mailową na adres sklep@twojsportsecondhand.pl.
    W treści maila należy podać numer konta do zwrotu należności. 
  6. Produkt należy starannie spakować, zabezpieczyć przed ewentualnymi uszkodzeniami przez firmy kurierskie, dołączyć formularz zwrotu oraz wysłać na podany niżej adres:
    Twój Sport SH, numer tel. 602482063, mail: sklep@twojsportsecondhand.pl
    Paczkomat: WAW315M  Wąwozowa 17/19,  02-796 Warszawa
    lub
    Orlen Paczka: Punkt partnerski 342392 (KABACKI DUKT 8 LOK. 5, Warszawa) 
  7. Konsument ponosi koszt związany z wysyłką zwracanych produktów.
  8. Nie ma możliwości zwrotu towaru osobiście.
  9. Zwrotu należności staramy się dokonywać niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Reklamacje

Na stronach Sklepu szczegółowo opisany jest stan każdego używanego Produktu, a Klient dokonując zakupu godzi się na fakt, że Produkty pochodzą z drugiej ręki.

W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru – takiej o której Klient nie został uświadomiony - Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

W przypadku reklamacji wypełnij formularz i wraz z reklamowanym produktem odeślij na adres sklepu podany powyżej. 

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl